Het onderscheid:
Onze werkwijze, gericht op uw gemak

Indien u de administratie per maand of kwartaal aan ons inlevert heeft dat meerdere voordelen:

Het per maand of kwartaal inleveren hangt meestal samen met de periode dat u aangifte voor de BTW moet doen. Standaard is dat een aangifte per kwartaal, voor kleinere ondernemers is dat soms een maal per jaar.

Indien wij de administratie niet een maal per jaar van u ontvangen maar per kwartaal, krijgt u van ons ook een zogenaamd tussentijds overzicht.

Wij maken voor u een winstopstelling over de betreffende periode en tevens, per 30 september, een berekening van de belastingverplichtingen waar u rekening mee moet houden.

Indien een en ander u aanspreekt, maakt u dan eens een afspraak. U kunt daartoe het contactformulier invullen, ons e-mailen of ons bellen. Dit verplicht uiteraard tot niets. Het enige dat het u kost is iets van uw tijd.

De voordelen voor u als client:

• De tijd die u zelf aan uw boekhouding besteedt blijft tot een minimum beperkt.

• Tussentijdse rapportages waardoor u steeds voldoende wordt geïnformeerd.

• Vaste periodieke nota’s en geen tegenvallende administratiekosten

• De kleinschaligheid van ons kantoor. U betaalt niet voor een duur kantoorpand of veel overheadkosten.